Confessions of an Angry Girl de Louise Rozett


Rose Zarelli,o fata furioasa are cate ceva de marturisit:

1.Sunt nervoasa tot timpul.De ce?Tatal meu a murit.Mama abia daca mai vorbeste.Fratele meu ne-a abandonat.Cred ca am voie sa fiu putin nervoasa,nu?

2.Mai mereu enervez oamenii.Vreti un exemplu?L-am sarutat pe Jamie Forta,un baiat rebel care s-ar putea sa fie impreuna cu o majoreta.Ea acum este super furioasa si cauta razbunare.Pe mine.

3.Liceul ar putea prea bine sa fie planeta Marte.Cea mai buna prietena a mea a fost inlocuita de o cu totul alta persoana,iar eu vad rosu mereu.(Marte e rosie,iar "sa vezi rosu" inseamna sa te infurii - intelegeti?)

Iate alte cuvinte care-mi descriu viata : Insuficienta. Insuportabila. Intolerabila.

(Nu stiti ce inseamna?Cautati-le si singuri in dictionar.)
(Scuze.Asta a fost cam nepoliticos.)

Goodreads

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu