Nocte (The Nocte Trilogy #1) de Courtney Cole

Salveaza-ma si te voi salva...

Numele meu este Calla Price. Am 18 ani si sunt jumatatea unui intreg. Cealalta jumatate a mea - fratele meu geaman, Finn - este nebun.

Il iubesc. Mai multa decat viata, mai mult decat orice. Si chiar daca mi-e teama ca o sa traga dupa el, nimeni nu-l poate salva in afara de mine.
Fac tot ce pot ca nu ma inec in aceasta nebunie,dar pe zi pe trece e din ce in ce mai greu. Asa ca acum caut ceva sa ma tina la suprafata.

Dare DuBray.

El este cel ce ma va salva si in acelasi timp ma va distruge.In bratele lui ma simt in siguranta, in bratele lui ma tem si in bratele lui ma pierd. El ma va vindeca, ma va distruge, ma va iubi si ma va uri.

El are puterea sa ma distruga.

Si poate ca asta-i ok. Se pare ca nu-l pot salva pe Finn si nu-l pot iubi pe Dare fara sa-i ranesc pe cei din jur.

De ce? Din cauza unui secret.
Un secret pe care incerc sa-l inteleg, un secret la care nu ma asteptam.
Si nici voi n-o veti face.
Website: http://www.courtneycolewrites.com/
Twitter : Court_Writes

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu